Ti mit mozogtok?

Én még nem tudtam rászánni magam, pedig tudom, hogy fontos. Korábban sokat "norbiztam", meg már szobagépem is van, de nem visz rá a lélek.

Épp azon gondolkodom, hogy veszek egy hastánc kazettát.

fórum: 

hozzászólások

Szia Ata!
Én is ugrálókötelezni kezdtem pár napja a taposás után, szerintem nagyon hasznos, ahogy reng a háj! Az alattam lakó még nem szólt, pedig parkettán ugrálok s délelőttönként, eddig csak reménykedem, hogy ekkor ninsenek itthon!Ha mégis, majd a gyerekre fogom! Nincs is szebb az igaz anyai szívnél!

Heti beszámoló:

Hétfő: 40 perc gyaloglás + 30 perc tekerés otthon
Kedd: 2 óra gyaloglás egyben
Szerda: kb. 2 óra gyaloglás (1 óra kisebb részletekben + 1 óra egyben)

Tipp: hagyd ki a bkv-t pár megállóra és máris jobban érzed magad :)))

Sziasztok! Mi a véleményetek? Mától kondizni fogok járni, hogy kicsit erôsödjek is a fogyás mellett. A lépcsôzôgépet szeretném fogyási szándékkal használni 20 perc bemelegítésre - 20 perc levezetésre. Közte erôsítô gyakorlatokat végzek majd. A barátaim szerint nem a lépcsôzôgép a megfelelô eszköz a fogyásra, hanem a futópad. Viszont nincs aza az isten, ami rávegyen, hogy egy futószalagon kavarjak. Magam elôtt van a jelenet, ahogy hatalmasat taknyolok mindenki elôtt, beverem az orrom, kiverem a fogam...
Szerintetek is futnom kéne, nem lépcsôznöm?

Pont tegnap olvastam egy könyvet, a cardióedzések királyának titulálják a sífutógépet.Jó helyre mész és szeretném figyelmedben ajánlani.Pokolian égeti a zsirt.Szerelem lett első látásra de annyira, hogy megrendeltem a gépet.Várom mint a Messiást, remélem kimászok a gödörből ha szorgalmas leszek.
A futásról nem írnak sok jót, inkább a gyaloglás most a menő.Azért nem kell konditerembe járni, igaz?A lépcsőző is jó, használd felváltva a kettőt és úgyis tudsz dönteni a végén, melyik szimpatikusabb.
Aztán beszámolni ám:))

Csigusz!Nagyon jót derűltem rajtad!Ezt a jelenetet már én is lepőrgettem lelki szemeim előtt.Amúgy gratula,ügyes vagy .Én még csak fejbe mozgok,de azt nagyon.Ja,és ma reggel gyalog akartam feljönni a 7.emeletre,de a 4.-en rámszólt a gondnok,hogy használjam a liftet,mert ő éppen felmos.Én megpróbáltam!

Tegnap végre már nem csak néztem a szobakerékpárt, rá is ültem!!! Első nekifitásra 30 perc, 8,2 km, -300 kcal, 3-as fokozaton. Jó volt, az orrom hegyéről is csöpögött az izzadság. Az eredmény, hogy ma nem igazán tudom eldönteni, hogy melyik ülőgumómra üljek. Pozitívum, hogy lement fél kg. Rutinos kerékpározók! Szerintetek egy 50 éves 95 kg nőszemélynek ez elegendő első nekifutásra. A háziorvosom szerint óvatosan kezdjek mozogni, mert a pajzsmirigyemre hormongyógyszert kezdtem szedni két héttel ezelőtt és ilyenkor nagyobb az infartus veszélye.
Csak azt nem tudom, hogy mit lehet érteni óvatos mozgásnak.

:)) pont az ellenkezőjét:))
A lényeg, ne hajtsd túl magad, csak mozgasd meg a keringésed.Ez jó a szivnek, ereknek, remekül működik az izompumpa, kilökődik a véráramból a cukor és az anyagcseréd is sokáig felpörgeti.
Tudj a biciklin erölködés nélkül beszélgetni.
Néha picit felpörgeted magad és utána vissza a norm. tempoban.Fokozatosan emelheted a távot,de csak addig amig jólesik.
Semmi erölködés, hagy a lihegést a fialaloknak:))
Ugye nincsenek viszereid?A pajzsmirigyed alulműködik?
Örülök neki, hogy mozogsz, vágj hátba engem is ha erre jársz:))

Rám számíthatsz! Egyébként csak az első tíz perc volt nehéz, mert nagy lendülettel kezdtem, aztán szép lassan ment lejjebb a sebesség. Visszerem hál'Istennek nincs. Úgy gondoltam, hogy egy-két hétig ennyi mennyiség elég, majd csak utána növelem. Remélem az alsófelem is, hozzászokik a nyereghez. A pajzsmirigyem nem túlzottan, de alulműködik, így gyógyszert kell rá szednem.

Na látod, kibújt a szög a zsákból:))Ne érezd nehéznek, nehogy bajod legyen.Szoktam a nadrágomban tenni egy párnát és úgy ülök nyeregbe, próbáld ki, sokkal jobb.Ha párna gondod van tudok adni, egészen az XXXXL-M-ig van minden:))
Sajna nekem is lesznek gondok vagy már vannak a mirigyeimmel.Asszem alulműködés fenyeget:(

Oldalak

Tartalommegosztás

Feliratkozás Subscribe to promoted content csatornájára