Írd le, te mit ettél ma, hátha másnak is adhatsz ötleteket.

fórum: 

hozzászólások

Február 25.
Reggeli: semmi
Tízórai: semmi
Ebéd: semmi
Uzsonna: 10 dkg sajt
Vacsora: 2 natúr sült hal

Február 26.
Reggeli: semmi
Tízórai: 5 dkg sajt
Ebéd: semmi
Uzsonna: borsóleves + főtt husika
Vacsora: semmi

Február 27.
Reggeli: semmi
Tízórai: semmi
Ebéd: tejszínes raguleves + sajt
Uzsonna: semmi
Vacsi: sonka + sajt (megmikrózva)

Február 28.
Reggeil: semmi
Tízórai: semmi
Ebéd:?
Uzsi:?
Vacsi:?

Hú, ezek a semmik nem jók! Tessék legalább 4x enni. Oszd el a CH-t egész napra. Ha kétszer eszel naponta pár levelet, akkor a szervezeted tartalékol és nem működik túl gyorsan az anyagcseréd. Egyél többször, mert akkor gyorsabban fogysz, higyj nekem! :)

Tudod, a változtatás folyamatában vagyok. Egy nap minimum 4x eszek és rendesen elosztva. Meg megemeltem a CH mennyiséget napi 25 grammra.
Észrevettem, hogy a szervezetem tényleg tartalékol. Például azt se tudom, hogy mikor voltam utoljára normálisan a WC-n.
Egyébként se vagyok megáldva jó anyagcserével, hát még ilyen táplálkozás mellett. Elbírom képzelni , hogy mi lehet a szervezetemben.
Köszi az eddigieket.
Puszi

Azt jól tetted, hogy négyszer eszel. Elég folyadékot iszol Te lány? Mármint a wc-zés miatt kérdezem, meg amúgy is. Próbálj meg több levest enni esténként akár, az néhányaknak bevált az emésztésre.
Amúgy én a tartalékolást nem erre értettem...:)

Sziasztok! Bár nem olvastam vissza, csak néhány hozzászólást, úgy látom, hogy sokan éheznek. Nem szabad, gyerekek! Szenvedtek a semmiért? Ha nem szenvedtek - azaz esztek -, akkor lesz csak eredmény, higgyétek el! Mai napon a következőket ettem: R: jégsaláta,angolszalonna,7 db Ring kókuszos karika;E:pulyka,3/4 cs. sült brokkoli;V:jégsaláta kicsi uborkával+paradicsommal,csülök; Nasi összesen:8 mogyoró, 12 db mandula + 1,5 dl fitness gyümölcskoktél (össz napi CH 24,4). SZERINTETEK ÉHEZTEM? MUSZÁJ ENNI!!!

Én is ezt papolom, aztán most konstatáltam, hogy családi ügyek miatt az elmúlt 2,5 hétben sokat idegeskedtem és rohangáltam. Reggeli kimaradt, ebéd nyögvenyelve, és délutántól folyamatosan ettem-igaz megengedettet, de többet, mint kéne. Nem ittam elég folyadékot és híztam 1 kilót! :( Tuti emiatt van, hogy rendszertelenül ettem és nuku folyadék, úgyhogy mától nagyon figyelek, akkor is eszem egy keveset, ha nem vagyok éhes és a víz ki fog folyni a fülemen. 1 hét és megint súlyomnál leszek!

Mi az a Ring kókuszos karika? Hol lehet kapni? Mennyi benne a CH? Köszi
Neked van ennyi időd, energiád, kedved és pénzed ezeket kigondolni, megvenni és megcsinálni. Nagyon irigyellek. Nekem biztos nem menne. Ezért nem tudok olyan jól, rendszeresen és eleget enni.
De igyekezni fogok, megfogadom a tanácsodat.
Majd írom, hogy mi a helyzet.
Puszi

Szia Tigris! Kérdésedre válaszolva, a Ring kókuszos karikát én a győri Tescoban vettem, de láttam már a Sparban is. A zacskója kék színű, 22 db kicsi könnyű karika van benne, s az össz CH 11, azaz 0,5/db. A diétás dolgok környékén kellene keresned. Ha kapható, akkor biztosan ott van. A márka neve azt hiszem Daniella vagy valami hasonló. Az íze kellemes és egyszerű kiszámolni a CH-t méricskélés nélkül is.
A kaják kigondolásában a párom egyébként sokat segít. Hétvégeken előre süt nekem különféle husikat, amiket lefagyasztunk, s hét közben csak előszedem a frigóból. Hét végén nem tudnál esetleg te is előre ügyködni???

Köszönöm az infót. Ma meg is nézem az Auchan-ban, hogy van-e.
Hát így könnyű, akinek a párja segít... Nagyon irigyellek.
Hétvége az kész katasztrófa nálunk. Két lehetőség van:
Otthon vagyok: anyukám jó háziasszonyhoz méltóan gondoskodik családjáról. Közös reggeli, ebéd (leves, második, süti, sali, kávé, üditő), uzsonna, vacsika. Már oda se jutok a konyhához tőle. Nagyon jól főz és nálunk mindenki olyan jóízűen eszik.
Barátomnál vagyok: barátom 120-130 kg, anyukája kb 100 kg, nővére kb 100 kg. Képzelheted: reggeli 1 kiló kenyér, kb 2 liter tej, stb.
Szóval ilyen helyzetben próbálok fennmaradni.

Olyan rég voltam itt. Tök nem tudom már, hogy miket ettem... Azért próbáljuk meg összeszedni. Ja, áttértem a napi 25 grammra.
Március 1.
Reggeli: semmi
Tízórai: semmi
Ebéd: 15 dkga kettő együtt) sültpulyka + zöldség
Uzsonna: nem tudom, lehet, hogy semmi.
Vacsora: 3 db tükörtojás + sajtika

Március 2.
Reggeli: semmi
Tízórai: 1 db főtt tojás
Ebéd-uzsonna: 1/2 csirkecomb + főtt zöldségek
Vacsora: spenót (hát igen zsömlés, de nagyon keveset ettem, biztos, hogy anapi adagom 25 gr CH alatt volt)

Március 3.
Reggeli: aludtam :-)
Tízórai: szalámi
Ebéd: 1 csirkecomb
Uzsonna: 2 gerezd narancs
Vacsora: tojásrántotta + kínai kelből sali

Március 4.
Reggeli-tízórai: 7-8 dkg sajt
Ebéd: 1/2 csirkecomb lesz
Uzsonna: 1/2 csirkecomb lesz
Vacsi: még nem tudom

Sziasztok!
Nem tudja véletlenül valaki, hogy a Haas márkájú szója granulátumban mennyi a ch? Létezik, hogy nincsen benne? Ugyanis az a helyzet, hogy a dobozára nem találtam ráírva semennyit sem, pedig rendesen föl van tüntetve az energiatartalma, meg a fehérjetartalma, és ch-ról szó sem esik. Nem nagyon tudom (merem) elhinni, hogy nincsen benne semennyisem.
Köszi: Brill

Ma
reggeli: virsli egy kis majonézes tormával
ebéd: zöldséges hal
vacsora: szerintem a maradék halacska

Azonban még mindig nem tudom, hogy mennyi ch lehet egy zacskó szójagranulátumban.. Nem tudná megmondani valaki, hogy lehetséges-e, hogy egyáltalán nincs a szójában ch?? (Haas Márkájú un. szójagranulátumról van szó)
Köszi szépen!

Szia!

Van egy tápanyagkönyvem,valami élelmiszeripari könyvecske,rengeteg információ van benne,s megtaláltam neked a szójás információkat,s nem írja a márkát,de szerintem nem sok különbség lehet.
Szója(extrudált teljes örlemény):22,1 CH....,512 kcal(ha nézed a kalóriát)
Szója(extrahált,zsírtalanított):33,4 CH....,328 kcal
Szójagranulátum:18,3 CH...,512 kcal.

Remélem tudtam segíteni....bár szerintem ez sok CH,nehezen illeszthetö be ebbe az étrendbe.

Üdv

A könyv neve:
Tápanyagtáblázat
(tápanyagszükséglet és tápanyag-összetétel)
Szerkesztette:Dr.Bíró György
Dr.Lindner Károly

Medicina könyvkiadó

Nos...ez nem mostani kiadás,de szerintem rettenetesen sokat nem változnak az összetételek,végül is az irányelvet bármilyen ehhez hasonló könyv megadja.
Talán szakmai könyvpolcon jobban megtalálható efféle kiadvány.A mai piac bövelkedik ilyen könyvekkel.Érdemes beszerezni,sokat segíthet ,nagyon sokféle információ van benne:
-Ch
-Kcal
-vitamin,fehérje,rost,ásványi anyagok,mindenféle betegségek étrendje,különleges összetevök,gyógyvizek jelentösége,ételkészítési technológiák során keletkezö veszteségek...
csak hogy néhány dolgot kiemeljek.

üdv

szerda - 10:22

Köszi!
Itt rendelhető:http://www.szakkonyv.hu/keres.php?w=Dr.+B%EDr%F3+Gy%F6rgy+-+Dr.+Lindner+K%E1roly&q=1&keres=1&submit=ind%EDt%E1s

Sziasztok!

Tegnap olyan fini ebédet csináltam magamnak, hogy csak na.
Egész egyszerü:
1-2 szelet bacont felszeleteltem kis csikokra, és egy serpenyöbe megpiritottam.(Nem szabad sok bacont belerakni, mert akkor nagyon sos lesz.) Ebbe beleraktam felkockázott csirkemellett (1 fél csirkemell), és amikor megdinsztelödött, akkor nyakonöntöttem egy kis tejszinnel. Kicsit hagytam rotyogni és kész. Ez pont egy adagnyi hami.

Nekem nagyon izlett.

Köszönöm szépen az infot, igen, valószínűleg ez így ebben a formában nem illeszthető be ebbe az étrendbe.. Legalább jó tudni, ugyanis a dobozra úgy látszik lusták voltak fölírni.. Ilyeneken eléggé ki tudok akadni, mi van, ha olyanra nem írnak rá valamit, amire allergiás valaki, vagy tudomisén egy cukorbeteg pl nem eheti, és elfelejtik ráírni.. Remek.
Azért köszönöm szépen, ettől is okosodok. Úgy látszik ezért stagnáltam be, mert túl sok volt a szójagranulátumból.

Köszi: B.

én tgenap csináltam egy összedobálos fini kaját
a tűzálló tál aljára raktam bacon szeleteket
rá füszersóval beszort csirke melleket
arra cikkenként egy kis felezett kelbibmbót ,gombát, póréhagymát,fokhagymát,cukkinit
ezt meglocsoltam egy kis tejszínnel
beraktam sütni és amikor már majdnem kész volt akkor a tetejére raktam mozzarella sajt szeleteket
és azt is rásütöttem
remek lett
a családomnak is ízlett

Ma a böjtre való tekintettel nincs husi!!!!

reggeli: 40 g fejessaláta+30 g lilahagyma+60 g paradicsom+1 db csípőspaprikás+1 db gombás Mackó sajt+20 g majonéz+30 g tejföl összekeverve

ebéd: 3 tojásból+15 dkg padlizsánból+5 dkg cukkiniből+30 g lilahagymából rántotta a vacsorakori olajoshal olaján megsütve

vacsora: 5 dkg olajos makréla (olaja az ebéd alatt)+ 40 g paradicsom

890,43 Kcal
34,39 g fehérje
20,5 g szénhidrát (megpróbálok egy kicsit kevesebb padlizsánt használni)
83,5 g zsír ....na...ez elég zsíros menü, nem?

Arány: 24,9-14,8-60,3 (A diatetikusok felhorkannak...)

Inni sokat, legalább 2 liter jó lenne és has-comb-fenék-láb edzés.

Tegnap vacsi (23 órakor): 1, 5 szelet füstölt-főtt tarja, 2 rúd ropika :-) És ittam eleget!
Ma
Reggeli-Tízórai-Ebéd: 2 ubika (ecetes, cukor nuku), sült kolbászka, sült szalonna. Nyami, nagyon finom volt. Vizet is ittam eleget :-)
Ma már lehet, hogy nem eszek, mert szerintem nagyon későn fogok hazaérni.

Oldalak

Tartalommegosztás

Feliratkozás Subscribe to promoted content csatornájára