Írd le, te mit ettél ma, hátha másnak is adhatsz ötleteket.

fórum: 

hozzászólások

Szia!

Atkins papa szerint nem olyan károsak,mint a ch,ám én ezt sajátosan kezelem,ugyanis nem szeretem a zsírosat.
Pl:1 kanál ´majonéz:16 gr zsír.Ez rengeteg,nem is eszem.így én általában az alacsony zsírtartalmú ételeket választom:marhahusi,csirke,sovány sajtok,´pici olajban sütöm a husikat,nem locsolom böséggel.A salátaolajam is oliva,söt van,hogy csak ecetes lé,vagy semmi rá.Nem is eszem tojást szalonnával,mert az nekem olyan zsíros érzés,hogy nem bírnám megenni kenyér nélkül,pedig próbáltam.Így szerintem mindenkinek a maga ízlésének kell,hogy eldöntse,mi a jó neki.A szervezeted úgyis jelzi,ha nem kíván zsírt...olyankor´én azt érzem,hogy sok legyen a sali és párolva legyen a husi.Szóval,szerintem egyéni,hogy ki hogyan reagál a sok zsírra,de élettanilag(nagy orvosi könyvek szerint:a sok zsír nem egészséges,erekre kifejtett hatása kifejezettem káros)De azt is a nagykönyvekben olvasom,hogy bizonyos vitaminok felszívódásához zsírbevitel kell.
javaslatom,annyi zsírt egyél,amennyit megkíván a szervezeted.Nekem bejön ez.Nem számolom a bevitt zsírmennyiséget,nem is korlátozom,nem tiltom magamat töle,de ha azt mondja a pocim mikor megkérdezem töle mit együnk ma.....,hogy:csirkemellet pici olajon sütve és rengeteg salival,akkor azt eszem.Ha azt mondja:ma sertésdarabkák lesznek pörköltösen,akkor azt eszem.
Tojás:ez megosztja az orvosi társadalmat,de a rengeteg tojás koleszterinnövelö.Én sokkal több tojást eszem az Atkins alatt,mint elötte...nem érzem káros hatását,de ezzel is úgyvagyok:ésszerüség.Pl:ha reggeli+ebéd+vacsi is tartalmaz tojit ,és ez minden nap,hónapokon át,az hosszú távon bizti nem jó...ám ,ha 2-3 tojit eszel mondjuk reggelire,akkor nem lehet gáz,de ezt sem minden nap.Szerintem tök változatosan lehet étkezni,így nem kellene folyton 1-2 ételnél leragadni.És csak azt enni,hisz akkor legyen az bármilyan étel,káros lesz.De ha variálva,ésszerüen esszük a zsírt,tojást,husit,salátaféléket,akkor nemcsak hogy nem káros,de egészséges lesz az étrend.
Én soha nem ettem ennyi salátát,zöldet,mint most.Ez jó.Söt,nagyon változatos salik vannak,bementem az egyik áruházba és rácsodálkoztam a sok szépséges,ropogós,kelletö zöld ,piros,barna,fehéres,sárgás salifélékre.
Az én elvem:mindent ésszerüen,változatosan,ízlésesen,finoman és az nem árthat:))
Bocsi,ha hosszú lett:)

smokey:
Sziaa! A tzatziki nagyon hasonló a tejfölös uborkasalátához és a következőképpen készül:
Hozzávalók:
2 dl natúr joghurt
1 dl sűrű tejföl
1 db uborka
zúzott fokhagyma
pici olaj (a legjobb az olíva)

bors (ízlés szerint)
pár csepp citromlé (el is hagyható)
esetleg a nagyobb hipermarketekben kapható tzatziki fűszerkeverék

Elkészítés:
Az uborkát durvára reszeljük, lecsepegtetjük. A joghurttal és tejföllel összekeverjük a fokhagymát, hozzáadjuk a citromlevet (nem feltétlenül). Ebbe belekeverjük az ubit, sót, borsot.
Nyers zöldséggel (sárgarépa, uborka, paradicsom) vagy húsokkal, hallal tálalhatjuk.
Jó étvágyat hozzá!

Szégyellem magam, de hétvégén elszaladt velem a lovacska. Hétköznap meg level.t nyomok.
Tehát:
Szombat: hagymás-gombás tojásrántotta vegyes savanyúsággal, víz, cukortalan kávé, tárkonyos vadraguleves, pulykamell rántva sajtmártás, rizs+krokett, szedres palacsinta+fahéjas öntet, 4 dl őszilé :-( (szülinapom volt)
Vasárnap: cukros tea, keksz, babapiskóta, húsleves tészta nélkül, húsos rakott palacsinta, víz, cukros kávé, kenyér, uborka, sült oldalas, 10 dl cukros tea :-(

kengurú:
Szia Kengurú!
Szerdán kezdtem el, tehát a 4. napom eddig olyan 2-2,5 kiló ment le, de mivel nincs (még) keton-mérő csíkom nem tudom ég-e a zsír :)

reggelim: sajtos-sonnkás omlett + 1 natúr joghurt
ebéd: saláta, sajt, kis gomolya túró (nem tudom lehet-e,de kicsit ettem), sonka
vacsi: sült sertéstarja és párolt vöröskáposzta (nyam nyam)

Most olvastam a virsliröl:
nagyon kevés fehérjét tartalmazó husiból készítik,rendszerint nátrium vagy kálium nitrit is van benne.A nitritek az ételekben megtalálható aminokkal nitrozaminokat alkot,amelyröl kimutatták,hogy rákkeltö.
Hm......mit szóltok ehhez a dologhoz?

Reggel: szalonás rántotta, 2 tojásból, 1/2 deka szalonnával,
Ebéd: brokkolikrém leves (brokkoli, vegeta, víz, tejszín)
Resztelt csirkemáj (hagyma dinsztelve olajban, majd a csirkemáj kevergetve, míg puha marad, de nincs benne már véres rész)
Vacsora: étteremben lesz, majd választok valami "atkinsost." Italok: víz, tea, kávé.

A citrom is gyümölcs, tehát az is tiltólistán van. Pedig én azzal ízesítem az ivóvizemet, mert csak úgy magában nagyon nehezen menne lea napi 2 liter. Ezzel együtt nem tudom elhinni, hogy emiatt nincs olyan eredmény két és fél hét után, amikről 1 hetes Atkins után tesz említést a könyv. Napi 20 gr-nál kevesebb szénhidrátot veszek magamhoz, ennek ellenére.
Csak hétfőn lesz mázsálás. Addig is megemelem a testmozgás idejét, pl. a gimnasztikájét

Szia Tigris, sajnos nagyon sok feleslegem van, 8 -10 hónap alatt szeretném leadni. A kitartással nem lesz gond, a holtponton átlendültem, nincs éhségérzetem, a következő táplálkozás már nem tölti ki annyira a gondolataimat, mint Atkins előtt.
Szóval működik ez, csak nálam nem olyan látványos.

Bodsa:
szia Bodsa! hmmm.... olvastam a tegnapi menüdet. próbáltam kiszámolni, hogy mennyit szénhidrátot ehettél. hát nagyon a 20 gr szélén táncoltál, szerintem még túl is léphetted. az első szakaszban joghurtot és túrót sem szabad enni. Bocsánat, nem akarok okoskodni csak feltűnt, hogy én ilyeneket nem mertem enni és még most is csak néha édesség vágyam csökkentésére eszem túrót. Bár persze nem tudhatom, hogy miből mennyit ehettél, ezért lehet, hogy bőven belefért a 20 gr-ba.

Oldalak

Tartalommegosztás

Feliratkozás Subscribe to promoted content csatornájára