A legjobb okok a testmozgásra | lowcarb magazin

A legjobb okok a testmozgásra

A legjobb okok a testmozgásra Nehéz elképzelni, miért nem fordítanak az emberek több gondot arra, hogy fittek legyenek, ahhoz képest, hogy mennyi tudás van a birtokunkban manapság a testmozgás előnyeiről. Ez a fiatalság forrásához vezető út, és kétségkívül az egyetlen maradandó módszer arra, hogy megváltoztassuk alakunkat, erőnlétünket és energiaszintünket. Ráadásul az egészségre gyakorolt, bónuszként kapott kedvező hatása évekkel hosszabítja meg az életet.
Mindenki más okból edz, de a motivációtól függetlenül mindenki ugyanazokat az előnyeit élvezi. Felsoroltunk 20 okot arra, hogy miért is kéne végre neked is nekiállnod. Ha csak egyetlen, számodra kívánatos pontot is találsz ezen a listán, már elegendő okod van arra, hogy találj egy szimpatikus mozgásformát.

A rendszeres testmozgással:

  1. karcsú leszel, és a zsírtól szabadulsz meg
  2. javul az izomtónusod és az állóképességed
  3. szebb lesz a megjelenésed
  4. képes vagy fenntartani azt az anyagcsere-szintet, amitől nem fogsz meghízni
  5. könnyebben végzel kitartást igénylő feladatokat
  6. fittebb leszel, a tested jobban tudja felhasználni a rendelkezésére álló oxigént
  7. ellenállóbb leszel a sérülésekkel szemben
  8. fejlődik az egyensúlyérzéked és a mozgáskoordinációd
  9. megelőzheted a csontritkulást
  10. rendeződhet a vérnyomásod
  11. csökkented a testtömeg indexed, azaz a zsír/magasság arányt
  12. csökken triglicerid- és „rossz” koleszterin-, és nő a „jó” koleszterin-szinted
  13. javul a szexuális vágy és a teljesítőképesség
  14. csökkentheted bizonyos típusú rákos betegségek kialakulásának kockázatát
  15. csökkentheted a szívbetegségek kialakulásának kockázatát
  16. növelheted az inzulin-érzékenységed, ami megelőzi a 2. típusú diabétesz kialakulását
  17. jobb hangulatban leszel, segít kezelni a stresszt
  18. javítod az immunrendszer működését
  19. megnő az önbizalmad és önbecsülésed
  20. könnyebben lazítasz, jobban alszol
diet