Sziasztok!
Tud abban segíteni valaki, hogy ennek a fogyókúrának hol találom a könyvét? Mi a címe? A mostani Lowcarb magazinban ugyan megvan az első szakasz, de ennél többre lenne szükségem.
Köszi: g

fórum: 

hozzászólások

Általában megoldom étteremben az ebédet. Ezen a héten a gastroyaltól rendeltem. Szerintem bármilyen kaját el lehet vinni ezekben a műanyag tálakban. Sült húst, grillezett , párolt zöldségeket. Gondolom van hűtő a munkahelyeden. Akkor kefír, joghurt, túró.
Nekem ma székelykáposzta volt a kajcsi ebédre. Meg az isteni rétesek amiket beírtam az SBD receptek fórumba. Nagyon ajánlom!!!!!
Csak azt nem tudom, hogy holnap mit főzzek!??!!

Jött azóta még szh. mentes sütim a gastroyaltól. Update 1 lekváros piskóta vaníliaöntettel. Nagyon finom volt és nagyon nagy!!!!
Ma hortobágyi palacsinta volt de ez is abból a spéci lisztből. Ebből is olyan sokat hoztak, hogy egyik felét ebédre, másikat vacsira ettem. Ez is tuti volt. Jövő hétre nem rendelek mert kissé elég már az édességből.

Tegnap a Kálvin és Astoria közti bioboltban(nemtom mi a neve) láttam Atkins termékeket és köztük valami port amivel sütni lehet. Nem néztem meg pontosan, de valami sütőkeverék. Aranyárban mérik!!!!!! Egy atkins csoki is 700-800 Ft. Én nem vagyok túlzottan édesszájú szóval nekem nem ér meg ennyit. De lehet valakinek megéri.
Viszont láttam fogyi kenyeret amineK 100 grammjában csak 150 kcal van ami majdnem a fele a simának. 260 körüli általában. És nem fekete, hanem fehér. Majd megkérdezem pontosan miből van mert agyonmanipulált cuccokat nem akarok enni. A gastroyalos kaját is hanyagolom amíg nem tudom pontosan mit is eszek.

Én is eszem mindenféle tejterméket. Bár a South Beach-nél nem is tiltott, már az első két hétben is lehetett enni pl. napi egy joghurtot, túrót, sajtot, kávéba egy kis tejet is lehetett tenni, és én is fogytam.
Húst meg mondjuk nem eszem, mert vega vagyok, tejtermék nélkül igen rosszul állt volna a szénám:)

Hát, örülök nektek, mert én is úgy gondoltam, hogy a joghurt, 12%-os tejföl, kefir azért belefér még az első 2 hétbe is, attól kötve hiszem, hogy borulna a dolog. Különben meg elég szegényes lenne a választék, mert sok húst és tojást én sem nagyon bírok leszuszakolni... jó, hogy rátok találtam, én is beszámolok majd kis fejleményeimről, meg majd jól zaklatlak titeket válogatott kérdésekkel! Egyelőre csökkentem a napi szénhidrát adagot, a killer 2 hét hétfőtől él, várom vissza hozzá a barátnőmet, hogy együtt ugorjunk fejest! Szép Napot Nektek! :))) Még egy aprócska kérdés: itt nincs maximálva a sajt mennyiség, ugye? Legalábbis az angol weblapon nem találtam rá utalást.

Helló! Örülök egyre bővülő táborunknak. Szedj le a receptekből minden félét, így nem lesz unalmas az étkezés, igaz az Atkins-es, de az pont jó nekünk is. Nagyon finomak, könnyű elkészíteni. Én ettem sajtot dögivel, emrt imádom, de mindenképp zsírszegényet: Tolnai sovány, fokhagymás, fokhagymás füstölt....egész finomak! Hajrá neked is, mindenképp számolj be és kérdezz nyugodtan. :)

Üdv, g

Sziasztok.
Kinél mi a menü ma? Nem tudom mit csináljak hétvégén. Valami jó tipp? Sovány pörköltet gondoltam, már ha lehet nekünk a 2. szakaszban. Hmmm.. Vagy valami bakonyit. Már csak valami lowcarb nokedli kéne.
Ma tonhal salit tervezek estére meg ugye a mennyei réteseket a csajoknak. Megyek is a fehérvári útra. Most van a bio piac.

Micsoda cikk:

"Az alacsony szénhidrát tartalmú diéta egyéb hatásai
Az alacsony szénhidrát bevitel nagyobb mértékű szabad zsírsav kibocsátást és lipolízist (zsíremésztést) tesz lehetővé, akár a szénhidrátos, akár a normál diéták. Ebben szerepet játszik egyrészt az inzulin hiánya, amelynek egyébként lipolízist blokkoló hatása lenne, valamint olyan zsírégető hormonok szintjének megemelkedése, mint a növekedési hormon, a glukagon, a katekolaminok és a glukokortikoidok. Emellett a növekedési hormon szintjének emelkedése - alacsony szénhidrát tartalmú diéta mellett - további segítséget nyújt az alacsony kalóriájú diétáknál elkerülhetetlen fehérje veszteség megelőzésében.

Remélhetőleg a fenti leírás kielégítően bemutatta mi történik a ketózis kialakulásakor, amelyet a szénhidrát megvonás, a megfelelő arányú zsír/fehérje bevitel és az edzésmunka kombinációjával érhetünk el. Belátható, hogy az inzulinszint lenyomása és az ennek következtében kialakult hormonális állapot megfelelő zsírégetést eredményez, ha a cél a szálkásítás. Ugyanakkor sok ember ért már el kielégítő eredményeket kevésbé szigorú diétával is, másrészt ez a fajta szélsőséges megközelítés lehet, hogy nem mindenkinek jön be. Meg kell még említenünk, hogy hasonló hormonális állapotot (lenyomott inzulin, stb.) el lehet érni normál diétás feltételek között is, különböző eszközökkel. Például a magas glikémiás indexű szénhidrátok (szőlőcukor, répacukor, búzaliszt, stb.) helyettesítése alacsony indexűekkel (gyümölcscukor, maltodextrin, rozsliszt, főtt tészta, stb.) leviszi az alap inzulin szintet ugyanúgy, mint például a megnövelt rost fogyasztás. A reggel éhgyomorra végzett kardiovaszkuláris edzés hasonló hormonális képet rajzol fel, a 8 óra alvás utáni alacsony vércukor szint miatt. Emellett a magas intenzitású súlyzós edzés utáni kardiózás szintén nagyobb zsírfelhasználást tesz lehetővé a lecsökkent vércukor és inzulin szint miatt."

Kérdés: leszoktam a csokifüggésről. Kakaós túró függő lettem. :-) Napi 1/2 doboz zsírszegény túró, 1 ek 12%os tejföl, 3 mokkáskanál kakaó és ugyanennyi Glukonol. Ez gáz? Szabad ennyit ennem? A kakaó vmi holland kakó, kb. 20% kakaóvajjal. Ezt szabad? Tejfölben a 12%-osnál nincsen alacsonyabb zsírtartalmú?
Ja, és pár napja teszek bele néhány szem epret is. Isteni!
Szóval, ehetek ebből ennyit, vagy sem?

Szerintem simán belefér. Ez nem sok. A túrót én is imádom. Képes vagyok egy dobozzal bevágni csak magában is. Ezért csak hetenete kétszer engedélyezem magamnak, de akkor egy egész dobozzal. (250 g bakonyi sovány) Mondjuk inkább csinálok belőle valamit. Túrógombócot vagy rétest.

Szerintem az is belefér. Most néztem a kcal.hu-n, hogy 1 dobozban csak
190 kcal
35,25 g fehérje
9,5g szh
1,25 g zsír
Kevesebb, mint gondoltam! Jobb a fehérje- szh.összetétele, mint a joghurtnak. Ezek után én is növelem a mennyiséget!!!!! Jól telít, és sokáig lehet majszolni, én azért szeretem.

Sziasztok!
Én is nagyon sokszor eszem túrót(zsírszegényt),mert magas a fehérje tartalma és ha édességet kívánok összekeverem egy doboz 12%-os tejföllel+édesítő+gyümölcs és kitűnö csemege.

Hahó, most vagyok 62, a versenysúlyom 60, pedig elég kemény edzéseim vannak hetente kétszer-háromszor (step aerobic-alakformáló, spinning). Igazán jól pedig 55 kilósan érzem magam, akkor kényelmesen rámjön minden (tulajdonképpen vékony vagyok, csak úszógumis fajta, a lábaim tökvékonyak, jó nagy melleim vannak, és mindig deréktájilag kapok idegbajt, mikor vág a nadrág, szoknya, harisnya... nagyon tetszik a SBD-ben az, hogy nincs megvonva a szénhidrát a fenntartós fázisban, mert valamennyi szénhidrát (egy szelet kenyér) muszály szerintem naponta. Nézegettem az Atkins kajákat, hogy bírnak ilyen kajákat reggelizni??? Nekem túl zsíros az a sok tejszín, angolszalonna és tsai... na mindegy, 2 hetet kibírok szénhidrát nélkül, de utána tuti, hogy minimát reggelire beiktatok, nem élhetek nélküle... ma is megettem egy rozskiflit, ebédhez, estére már csak sali lesz, azokat amúgyis imádom...Szép Napot Neked!

Szia Livke!
Örülök neked, szerintem is klassz, ha többen vagyunk, tartjuk egymásban a lelket+ egyébként is halál unalmas egyedül fogyózni:).
Én is sportolok, az első hetet elég nehezen bírtam, már az edzések felénél marha gyengének éreztem magam, szédültem is, de a másodikra nagyjából elmúlt. Viszont sport mellett szerintem látványosabb a fogyás. Az sbd-vel életemben először tényleg onnan fogytam a legtöbbet, ahonnan kellett (comb, szinte csak oda hízom). Különben 170-172 cm vagyok, a mostani kb. 55 kilómmal se kövér, de enyhén gebén érzen magam igazán jól.
Sajt nálam is jöhet minden mennyiségben, de én bizony ettem zsírosabb sajtokat is, de azt kevesebbet.

Halihó,
Hát, ha elhatároztam, akkor nincs apelláta, az sem fog megakadályozni, hogy nehezebben megy az edzés (remélem, ez a része nem jön be...). Szoktam venni jó kis itókákat a "gyengébb" napjaimra, guarana+coffeine vagy L-Carnitine+coffeine, hogy kicsit felturbózzam a teljesítményemet, lehet, hogy a két hétre bevetem ezeket is. KIsgé, ha Zugló környékén laksz, betársulhatsz nyugodtan, jó kis killer alakformálók vannak, de utána olyan jó "egyben" érezni magam, jó kis feszes lesz tőle az ember... kérdezhetlek titeket kis dilemmáimról? 1. Mit szoktatok reggelizni (pláne a 2 hétben)? A fenntartás időszakában be lehet iktatni egy szeletke rozskenyeret? 2. Milyen vitaminokat szedtek hozzá? Hada, te milyen sportágban utazol?

Hali!

Sajna nem zuglóban lakom, hanem a 11 kerületben! :( Így nagyon kiesik zugló. Itt is vannak jó edzések, csak le kéne benni.....:)
Én a 2 hetet nagyon szigorúan vettem: reggelre tojás bármilyen formája, sonkával, baconnal, sajttal. Vagy csak egyél 10 dkg sonkát sajttal. Ittam paradicsomlét, mert ez jól eltelít, ha szereted.
Nem szedek vitamint, soha nem is szedtem, nem vagyok a híve, szintetikus cucc....
Ki lehet bírni, CSAK két hét!!!!!

Hahó,
Hát, az télleg kiesik Zuglótól, én ugyan a 11-ben dolgozok, de otthon van a kedvenc edzőtermem...
igenigen, már én is összerakosgattam magamban, miket fogok enni, betartom, hétfőtől él a kiképzés, ezen a héten még reggelire van egy kis CH... már így is okésabb vagyok, nem szorít annyira a nadrág.. na jó, elmentem, jelentkezek az eredményekkel, addig már nem lelkendezem afeletti örömömben, hogy rátaláltam erre a lehetőségre, lapra, rátok! :)))

Annyit szerettem volna még hozzátenni, hogy alapvetően egészségesen szeretek étkezni, sok gyümölcs, zöldség, főzelékek, sovány húsok, nem szeretek nassolni (!!!), elvagyok simán csoki, sütik, ilyenek nélkül, úgyhogy - elég mozgás mellett - szerintem tuti, hogy a CH mennyiséggel van gond, mert a (durum)tésztát, rizst, rozskenyeret 2x-3x is ettem egy nap, max. vacsorához nem. Kíváncsi leszek, nekem is beindul-e a fogyás... csináltam már egyszer 3 éve, akkor az edzőm írt nekem diétát, 4 hónap alatt fogytam 10 kilót, bár a végén már alig ettem valamit. Aztán visszaszoktam az ebédelésre, ill. 3x ettem ötszöri étkezés helyett és visszakúszott... na most jó röviden szóltam megint hozzá! Hihetetlen, 2 napja nem tudok lekopni erről a - és egyéb SBD információs - lapról... :))))))))))))

Hellóka!
Én is bújom az infókat állandóan és nagyon jó ez a fórum is, sok hasznos és jó tanácshoz jutottam!
Mielőtt elkezdtem ezt a kúrát, én is egészségesen ettem, alig szénhidrátot, meg igyekeztem 3x enni egy nap. Nem is mertem álmodni, hogy 4 hét alatt ledobok 4 kg-t és ezzel 12 év 60 kg feletti súlyomat újbol leviszem ötvenvalahányra! :)
A 2 hét első pár napja brutális volt, meg kissé ingerült is voltam, de a negyedik naptól kicseréltek. Egyrészt a titka az ötszöri étkezés, még akkor is egyél, ha épp nem vagy éhes, egyél pár falatot. Így soha nem voltam igazán éhes, és felgyorsult az anyagcserém is.
Én sem értettem, hogy hogy birják az Atkinst, de mióta az SBD-t csinálom, már úgy gondolom, azt sem nehezebb csinálni. Olyan szupi kaják vannak, amik finomak és egyszerűek, hogy én szinte minden nap főzöcskézek, mert élvezem. Nekem sincs sokkal több időm mint másnak, de tökre élvezem, így szakítok rá. Na meg van egy jó kis biobolt, ahol mindent megkapok, ami kell.
Én úgy belejöttem mostanra, hogy menet közben módosítottam a célom. 60 kg-ról indultam, mondom 55 kg leszek. Aztán belőttem az 53 kg-t és most már az 52 kg az álomhatár. Mindenki nyúz, hogy már sokat fogytam, hagyjam abba, elfogyok, meg ilyenek, pedig szerintem nem viszek semmit túlzásba, 160 cm magas vagyok, az a jó súly nekem.
Az jó, hogy ennyit sportolsz, de hogy fogod az első két hetet bírni így? azért az megterhelő.
Én lusta dög vagyok, pedig tudom, hogy kell mozognom, dumálj rá! :))))))

Én canderel kakaót használok.
De van még egy alternatíva.Lehet kapni olyan fehérje turmixot(én a Myo Max Meal-t veszem),aminek alacsony a szénh. és zsír tartalma és magas a protein tartalma.Ebből is van kakaós.Én néha ezt keverem a túróba.

Sziasztok lányok!
Előző beszólásom elszállt :(
Szóval, a receptek közül megcsináltam a túróbonbont, hát isteni lett. A golyócskák felét darált mogyiban hembergettem meg, a többit olvaszott kakaóporban (persze cukormentesben) mártogattam meg és így olyanok lettek, mint az igazi bonbonok. Család lenyűgözve :))
Nálatok is ramaty idő van???

Biztos fini volt. Időjárásnak köszönhetően megkívántam az édeset. Egy almát 1 centi vastag karikákra vágtam, szórtam rá vaníliát, édesítőt, fahéjat és raclettben grilleztem. Olyan omlós, mint a vaj, és almás süti illat terjeng az egész lakásban.
Ezt majszolgatom éppen ebéd helyett.

Ez amit írtam,táplálékkiegészítő.Én a scitec-et használom.Étkezést is lehet vele helyettesíteni.Nagyon laktató turmix és ez amit én iszok DIÉTÁS.Body-s boltokban beszerezhető.Szerintem a forgalmazó neve alapján találsz a neten hozzád közel eső üzletet.

Sziasztok!

Én új vagyok még ezen a fórumon, de már régebb óta olvaslak titeket. Csatlakozhatnék?
Nekem kb 5 kilót kéne fogynom, 7 ha nagyon gebe akarok lenni. :-)
Ezt úgy nyárig,mondjuk júni közepéig képzelem. szerintetek reális ez? Próbáltam már több diétát is de valahogy nem váltak be, de leginkább az elhatározás nem volt elég szerintem. Holnaptól nekiállok a south beach-nek, majd biztos lesz néha kérdésem, fordulhatok hozzátok? :-)
Meg nem zavaró ha beszámolok a fejleményekről, már ha érdekel valakit!? :-)

Puszi mindenkinek!

Hello!

Most 52,5 kilo voltam reggel, és 156 centi (az meg nem csak most reggel :-)
Lenne is rögtön egy kérdésem, most jöttem tornáról, és közben azon gondolkodtam hogy mi legyen a holnapi menü. Mivel suiba járok, vinnem kell magammal az ebédet.
Mit szóltok ehhez?:
R: tojásrántotta
T: 1 light joghurt
E: csirkemell salival
V: lencseleves
Nem sok ez? Kicsit úgy érzem hogy igen. Meg nem tudom hogy a rántotta lehet 2 tojásból, vagy 1 a maximum? :-)

Mesélek kicsit magamról, hogy mégis elmondjam ki vagyok. 21 éves vagyok , főiskolás, közgazdász leszek elvileg. Pénteken nyelvvizsgázom, felső angol szakmai. Eléggé félek tőle!!
Most ennyi jutott eszembe, puszkó!

Üdv köztünk Katie! Én most tértem vissza a diétához. Számomra az első pár nap elég nehéz. Ilyenkor mindig csak a finomságokat látom és a friss péksüti illatát érzem. De ha kemény vagyok és minden ilyenre NEMet mondok akkor már nyert ügyem van:)Szóval ismét a salik, húsok és a túró, amit imádok én is:)
Ti milyen hosszú távú célokat tűztetek ki magatok elé? Én ugyanis azt vettem észre magamon, h ha eldöntöm, h 2 hét alatt lemegy 3 kg, akkor keményen kitartok, de utána elengedem magam. Olyan jó, h így pezseg ez a topik:)

Az még hagyján, Okina, h a diétához most térsz vissza, de a fórumot is szépen hanyagoltad... :-) Holott már érdeklődtem volna, h hogy áll az alakod? Nekem lement 2 cm a fenekemből, és egész jóban kezdek lenni magammal. 1 kg is lement, de az annyira nem izgat. Semmi bajom nem volt az 55-tel sem, csak lennék izmosabb, feszesebb. Nekem a hosszú távú tervek között a fenékméret megtartása szerepel, és talán még 2 cm leadása. De ha az nem jön össze, akkor sem leszek elkeseredve. Az én bajom az, h a "káros" dolgokról egész jól leálltam, sőt holnaptól reggelente 1-1 szelet teljeskiörlésű biokenyeret enni fogok, de én ettől függetlenül SOKAT eszem. Vacsira is. De legalább már egészségeset. Szóval, nagyon már nem fog lemenni rólam, csak ezt tudjam tartani!
Kérdés: kenyérben leht élesztő?

Oldalak

Tartalommegosztás

Feliratkozás Subscribe to promoted content csatornájára