Mozgás! Mozgás?

Ti mit mozogtok?

Én még nem tudtam rászánni magam, pedig tudom, hogy fontos. Korábban sokat "norbiztam", meg már szobagépem is van, de nem visz rá a lélek.

Épp azon gondolkodom, hogy veszek egy hastánc kazettát.

fórum: 

PErsze, de tudod a legnagyobb feladat a ifogasok megszulese

Sziasztok!

A szaunáról,illetve a hipoxy-ról érdeklődöm!nektek mi a tapasztalatotok,pl:az infraszaunáról,állítólag sokkal hatásosabb,mint a sima??

Köszi!

Sziasztok!
Én szobakerékpározok, és Béres Alexandra Új kihívás nevű tornájára mozgok és tök jó.

Én is szoktam esténkét félórákat tekerni, de most azt gondoltam, hogy veszek egy ugrókötelet. Hadd rázódjon lefelé a hájam. Remélem, az alattam lakónak sem lesz ellene kifogása :)))

Reménykedj, hogy az alattadlakó hízni akar,jól jön egy kis plusz háj az emeletről:))
Megyek tájboxolok, hadd égjen a zsir.

Szia Ata!
Én is ugrálókötelezni kezdtem pár napja a taposás után, szerintem nagyon hasznos, ahogy reng a háj! Az alattam lakó még nem szólt, pedig parkettán ugrálok s délelőttönként, eddig csak reménykedem, hogy ekkor ninsenek itthon!Ha mégis, majd a gyerekre fogom! Nincs is szebb az igaz anyai szívnél!

Tényleg ez jó ötlet!:))))

Nálam csak az a gáz, hogy a 10-en lakom, de szerintem ha elkezdek "pille-lépteimmel" ugrálni, még az elsőn is hallani fogják. Még kigondolom, hogy lehetne ezt a pilincka fiamra fogni...

Heti beszámoló:

Hétfő: 40 perc gyaloglás + 30 perc tekerés otthon
Kedd: 2 óra gyaloglás egyben
Szerda: kb. 2 óra gyaloglás (1 óra kisebb részletekben + 1 óra egyben)

Tipp: hagyd ki a bkv-t pár megállóra és máris jobban érzed magad :)))

Sziasztok! Mi a véleményetek? Mától kondizni fogok járni, hogy kicsit erôsödjek is a fogyás mellett. A lépcsôzôgépet szeretném fogyási szándékkal használni 20 perc bemelegítésre - 20 perc levezetésre. Közte erôsítô gyakorlatokat végzek majd. A barátaim szerint nem a lépcsôzôgép a megfelelô eszköz a fogyásra, hanem a futópad. Viszont nincs aza az isten, ami rávegyen, hogy egy futószalagon kavarjak. Magam elôtt van a jelenet, ahogy hatalmasat taknyolok mindenki elôtt, beverem az orrom, kiverem a fogam...
Szerintetek is futnom kéne, nem lépcsôznöm?

Pont tegnap olvastam egy könyvet, a cardióedzések királyának titulálják a sífutógépet.Jó helyre mész és szeretném figyelmedben ajánlani.Pokolian égeti a zsirt.Szerelem lett első látásra de annyira, hogy megrendeltem a gépet.Várom mint a Messiást, remélem kimászok a gödörből ha szorgalmas leszek.
A futásról nem írnak sok jót, inkább a gyaloglás most a menő.Azért nem kell konditerembe járni, igaz?A lépcsőző is jó, használd felváltva a kettőt és úgyis tudsz dönteni a végén, melyik szimpatikusabb.
Aztán beszámolni ám:))

Csigusz!Nagyon jót derűltem rajtad!Ezt a jelenetet már én is lepőrgettem lelki szemeim előtt.Amúgy gratula,ügyes vagy .Én még csak fejbe mozgok,de azt nagyon.Ja,és ma reggel gyalog akartam feljönni a 7.emeletre,de a 4.-en rámszólt a gondnok,hogy használjam a liftet,mert ő éppen felmos.Én megpróbáltam!

Köszi, örülök, hogy a futás kimaradhat. Természetesen beszámolok.
Pussz.

Tegnap végre már nem csak néztem a szobakerékpárt, rá is ültem!!! Első nekifitásra 30 perc, 8,2 km, -300 kcal, 3-as fokozaton. Jó volt, az orrom hegyéről is csöpögött az izzadság. Az eredmény, hogy ma nem igazán tudom eldönteni, hogy melyik ülőgumómra üljek. Pozitívum, hogy lement fél kg. Rutinos kerékpározók! Szerintetek egy 50 éves 95 kg nőszemélynek ez elegendő első nekifutásra. A háziorvosom szerint óvatosan kezdjek mozogni, mert a pajzsmirigyemre hormongyógyszert kezdtem szedni két héttel ezelőtt és ilyenkor nagyobb az infartus veszélye.
Csak azt nem tudom, hogy mit lehet érteni óvatos mozgásnak.

:)) pont az ellenkezőjét:))
A lényeg, ne hajtsd túl magad, csak mozgasd meg a keringésed.Ez jó a szivnek, ereknek, remekül működik az izompumpa, kilökődik a véráramból a cukor és az anyagcseréd is sokáig felpörgeti.
Tudj a biciklin erölködés nélkül beszélgetni.
Néha picit felpörgeted magad és utána vissza a norm. tempoban.Fokozatosan emelheted a távot,de csak addig amig jólesik.
Semmi erölködés, hagy a lihegést a fialaloknak:))
Ugye nincsenek viszereid?A pajzsmirigyed alulműködik?
Örülök neki, hogy mozogsz, vágj hátba engem is ha erre jársz:))

Rám számíthatsz! Egyébként csak az első tíz perc volt nehéz, mert nagy lendülettel kezdtem, aztán szép lassan ment lejjebb a sebesség. Visszerem hál'Istennek nincs. Úgy gondoltam, hogy egy-két hétig ennyi mennyiség elég, majd csak utána növelem. Remélem az alsófelem is, hozzászokik a nyereghez. A pajzsmirigyem nem túlzottan, de alulműködik, így gyógyszert kell rá szednem.

Nekem a bicajozáskor az a stratégiám, hogy keresek egy jó filmet a tv-ben és arra koncentrálok tekerés közben, gyakorlatilag észre sem veszem, hogy hajtok.
Tuti beválik.

Milyen Tv-tek van, mert az enyémben nincs egy curva jó film sem...ellopkodod Tőlem?:))

Ha semmit nem találok, akkor jöhet a Fashion TV. A sok gyönyörű anorexiás modell motivációs erőként hat rám.
Lenézve dús kebleimre, eszembe jut, de jól festenék, egy 70A cicivel. BRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!

Na látod, kibújt a szög a zsákból:))Ne érezd nehéznek, nehogy bajod legyen.Szoktam a nadrágomban tenni egy párnát és úgy ülök nyeregbe, próbáld ki, sokkal jobb.Ha párna gondod van tudok adni, egészen az XXXXL-M-ig van minden:))
Sajna nekem is lesznek gondok vagy már vannak a mirigyeimmel.Asszem alulműködés fenyeget:(

Kösz a párna ötletet, kipróbálom. Bár nem értem az egészet, hisz pótpárna nélkül is van elég párnázás.

Vettem szilikonos, nem cicit, hanem bicajülést a Praktikerben, az egész kényelmes, bár 30 kilcsit én is megérzem, mire leszállók ülőgumók vannak rajtam.

1 óra alatt 30 km. Nem mondom, kemény.
Úgy szállok le róla, mint Bridget Jones a filmben.

Sziasztok!
Ma is megvolt a 5,5-6 km gyaloglás, igen cudar volt ebben a szélben, majdnem elfújt, pedig nem vagyok pillesúly :)
Viszont mióta gyaloglok, a kilók csak úgy mennek lefele. Mintaszerűen, napi 0,5 kg körül.
Boldog vagyok :)
Hoxa

ha naponta kedvtelésből ujra bicozni fogok akkor nekem is beindul a fogyás folytatása? most stagnálok, de akkor is minden reggel olyan jo latni a mérlegen, hogy mennyi vagyok:)

Gratulálok Hoxa!
A napi 6 km az az elég nem is kell több, nekem is ennyi mozgással mentek le a kg.
Nyáron meg hajnalban gyalogoltam mikor friss az idő.Ugye milyen jó aláb, mindig kéznél van?:))

Csilla! Na ez az! Ha már virtuálisan is ki vagyok röhögve, képzelheted élôben! Ezért nem visz rá a lélek, hogy kipróbáljam kacagtató hatását. Ez van. Maradok a lépcsôzôgépnél.

Csigusz!Én akkor is csodállak,meg mindenkit aki mozog.Én egy lusta,disznó vagyok.Majd nekem is ki kell találni valamit,mert nem megy a fogyás.Konditerembe nem megyek,mert nem akarom égetni magam a sok cicababa közt.

Az a baj, hogy ma délután cudarul megfájdult a térdem :((( Most akkor hogyan gyalogoljak?
Hüpp. Pedig már olyan jól belejöttem.

Sziasztok! Tegnap ismét 30 perc picaj volt. Volt kispárna is és egy kicsit lassabb tempó. Így 30 perc alatt csak 7,6 km-re jutottam és 280 kcal égettem.

Ja, és tegnap 1 trolimegálló gyalog. Ma reggel pedig 2 megálló. Majd elvitt a szél.