Egy zöldfülű kérdései 3.

Kedves Mindannyian!

Látom itt a legtöbben profi felhasználók, ill. fogyók,gondoltam elmondjátok hogy is van ez?
Az elején úgy tűnt számomra hogy ez egy igen jó módszer, mi több határozottan bíztatóbb a többinél.Ehetek ihatok,nem éhezek mégis fogyok....aztán elkezdtem számolgatni.Egy átlagos paradicsom(amit imádok s amit eddig light-osnak hittem)5 gr ch-t tartalmaz,r-go megehetek belőle 4 db-ot,hogy a hőn áhított 20 gr bevihető ch-t teljesítsem?Ez nem tűnik túl vonzónak.....vagy egyek tojást tojással és akkor kereten belül vagyok?Én szeretem a zöldségeket.Nagyon.
Viszont a húsokat kevésbé.A szárnyasokat csak csak,de hurka és társai...hát nem tudom.

Ti ezt hogy oldjátok meg,hogy ne kelljen örökösen számolgatni(itt is),és ne kelljen húst hússal enni stb?

Előre is köszi

Eszter

Ui:amúgy a fogyás rém vonzónak tűnik(hát persze:),nem tudom 4-5 kg minuszra mennyi időt kellene áldoznom??

fórum: 

Megjelent egy új vírus, amelynek neve: "munka". Ha "munkát" kapsz
valamelyik kollégádtól, vagy a főnöködtől e-mailben, semmilyen körülmények
között ne nyúlj hozzá. Ez a vírus teljesen megsemmisíti a magánéleted. Ha
kapcsolatba kerülsz a vírussal, azonnal vedd a kabátod, szólj két
barátodnak és menjetek egyenesen a legközelebbi kocsmába vírust irtani.
Rendeljetek 3 italt, ismételjétek meg 4-szer, ezután majd tapasztalhatod,
hogy a "munka" teljesen kitörlődött az agyadból. Azonnal küldd el ezt a
figyelmeztetést legalább 5 barátodnak. Ha azt veszed észre, hogy nincs 5
barátod, akkor te már megfertőződtél a vírussal és a "munka" irányítja az
egész életed.

Megyek abrakoltatni legyetek jók!

Ez jó!!!!!!!!!!

ez igaz. de a barataim dolgoznak es kocsmazni se jarok. De szreetek dolgozni:))) es persze a penzt is szeretem csak egy szer mar lenne vege:)))) marmint annak, hogy a penzert kell dolgozni.

Nekem a pénz nem kell, csak amire rámutatok:))

Jó a szöveg. Én azt hittem, hogy a hétem lájtos napjaim lesznek, ugyanis a főnököm külföldön van.Erre, jön a hívás ,lecseszés, hogy nem veszen fel a telefont, SMS.És még mobilon is munka,munka, munka.Most kiszállok mert természetesen munka.Legyen szép napotok!! Sziasztok!

Hoxa mikor kell tovább lépni a 2 fázisba és meddig lehet az elsőben maradni?

Attól függ, mennyi a leadni való kilóid száma.
A másodikba akkor érdemes lépni, ha már csak 15 kg, a harmadikba pedig akkor, ha már csak 5 kg.

Összesen kb 15 kg ot akarok leadni de nem tudom mennyit adtam le csak a centiket. Tanács?

Húha, hogy bírtad ki, hogy nem mérted magad?
Szerintem nyugodtan áttérhetsz, legalább kikalkulálhatod, mekkora az a ch érték, aminél kevesebbet kell enned naponta, hogy az utolsó kilókat lassabban add le és visszatérhess lassan az Életbe :)

Térjek át a másodikba? Dehát ez még csak a 2 hetem. Nem túl korai az? A centiket mértem abból nem lehet valahogy kilót számolni? Túl sokat kérek?

Ezt Te érzed a legjobban nehéz tanácsot adni.
Mozgás, kor, anyagcsere ellnállást, insulinérzékenység befolyásolja a súlyleadást.
Ha birod és sikereid vannak akkor lehet tovább lépni és igen lassan emelni,5 vagy 1o gr-mal.Öt kg-os fogyás már nagyon látszik és érzed mérleg nélkül is.Lassan apró léptekkel szabad előrehaladni.

Általában ahány kilót leadsz annyi centi megy le(nálam is így van)Ugyhogy a te esetedben ez fordítva igaz.Bár relatív.

5 kg fogyas= 1 ruhamerettel kisebb kell !!!!!!

Sziasztok!
Igyekszem betartani a ch mennyiséget (szerintem sikerül:-), de mégsem mennek a kilók lefelé:-(( Olvasom, hogy mikor melyik fázisba kell lépni, s kérdésem, hogy mi van akkor, ha én "csak" 8 kg-t szeretnék leadni??? Már fél éve itt tanyázik rajtam, és nem tudok megszabadulni tőlük! Az első két napban elveszített 2 kg-nak nagyon örültem, egy hamar visszajött,s azóta semmi... bűnözéseim: kávé, nagyon kicsi tejjel, s diétás üdítők.
Kellemes hétvégét Mindenkinek!

Hali! Lehet, hogy nem a megfelelő fórumba írok, de találtam egy érdekes cikket, amit megosztanék veletek. B.

Zsírégető receptek

Aki fogyni akar, nem kell éheznie. Nyugodtan jól is lakhat, feltéve, ha olyan tápanyagokat vesz magához, amelyek megfelelően gondoskodnak a zsírégetésről. A derékon és a fenéktájon kialakuló zsírpárnákért nem az ételben megtalálható zsír, hanem a zsírok és a gyorsan felszívódó szénhidrátok kombinációja a felelős. Ilyen élelmiszerek például a fehérliszt és a cukor. Aki tehát spagetti carbonárát rendel, utána pedig desszertként tiramisut fogyaszt, az ne csodálkozzon, ha megjelennek rajta a nem kívánt zsírpárnák.

A tészta fehér lisztből készül, a szósz tejszínből és szalonnából, a tiramisu pedig zsíros sajtból és cukorból. Mivel először a szénhidrátok, utána pedig a zsírok rakódnak le a zsírszövetekben, a kedvező változást már azzal is elérhetjük, ha teljes értékű lisztből készült tésztákat fogyasztunk. Ebben az esetben ugyanis a szószban található zsír az energiaégetés folyamatában vesz részt, és nem szívódik fel olyan gyorsan.
Az anyagcserében fontos szerepet játszanak a növekedési hormonok, amelyet egy taurin nevű bioaktív anyagból tud előállítani a szervezet. Ám ez csak akkor képes kifejteni hatását, ha megfelelő mennyiségű C- és B6-vitamin kerül a szervezetbe, pl. teljes őrlésű gabona, szója és mogyorófélék fogyasztásával. A C-vitamin, illetve az azt tartalmazó savanyú gyümölcsök - grépfrút, citrom, kivi, egres - a leghatékonyabb zsírbontók.

Léteznek persze más bioaktív anyagok, amelyek megvédenek bennünket az „úszógumiktól”. Az ásványi anyagok közül ilyen a magnézium, ami főleg teljes őrlésű gabonákban és mogyorófélékben található, és gyorsítja a sejtszintű anyagcsere-folyamatokat. Szintén a zsírégetők közé tartozik a kolin, amely vitaminszerű anyag, főleg a karfiolban és a tofuban van jelen, és a zsírbontó hatású hormonok termelődését serkenti.

A zsírbontás tulajdonképpeni motorja, az élénkítő hatású adrenalin a metionin segítségével termelődik. Ez az esszenciális aminosav a szójában, sajtokban, joghurtban és lencsében is fellelhető, és fáradtság, levertség ellen hat. A metionin fontos eleme a karnitinnek is, ami szintén fontos szerepet játszik a zsírégetésben. A zsírégető anyagok listájából nem maradhat ki a linolsav, ez főleg a lenmagban található, és garantálja a bélnyálkahártya egészségét. Egészséges bél pedig egészséges emésztést jelent, amikor is zavartalan az értékes tápanyagok felszívódása, és a szervezet energiaellátása optimális. Látható tehát, hogy az ésszerű fogyókúra összeegyeztethető a kulináris élvezetekkel.

Spenótgombócok sajttal (4 személyre):

Mossunk meg 600 g friss spenótot és puhítsuk kb. 5 percen át fél liter forró vízben. Öntsük le róla vizet, a spenótot tegyük egy szitára, hogy jól lecsöpögjön és hagyjuk kihűlni.
Forraljunk egy fazékban enyhén sós vizet. A spenótot vágjuk nagy szeletekre és 250 g soványtúróval, 2 tojással és 60 g liszttel keverjük ki a tésztát. Borssal és szerecsendióval ízesítjük.
Formáljunk kis gombócokat, tegyük finoman a vízbe és hagyjuk, hogy megnőjenek, amíg fel nem jön mind a víz tetejére. Közben olvasszunk fel egy edényben 80 g gorgonzolát és keverjünk bele 70 ml tejet, valamint 2-3 evőkanál ásványvizet.
Szedjük ki a megfőtt gombócokat egy nagy tálba, öntsük rá a sajtszószt és szórjuk meg a tetejét 40 g parmezánnal. Kis időre tegyük be a sütőbe, csak amíg a sajt rá nem olvad.
Zebracsíksaláta (4 személyre):

Hámozzunk meg gondosan 600 g fehér spárgát a fejétől lefelé haladva. A 600 g zöld spárgának körülbelül csak az alsó harmadát kell lehámozni. Mind a két fajta spárgát kössük össze. Forraljunk fel mind a két kötegnek külön fazékban vizet, benne egy csipet sóval, egy csipet cukorral és egy szelet citrommal. Tegyük bele a spárgát és 20-30 percen át hagyjuk a vízben megfonnyadni.
Közben keverjünk össze 5-7 evőkanál vörösborecetet 1/4 l meleg zöldséglevessel, borssal, sóval és 1 teáskanál mézzel.
A spárgát vegyük ki a fazékból, hagyjuk lecsöpögni róla a vizet, vágjuk le róla cérnát és fektessük egy lapos, széles tálba. Adjuk hozzá a meleg marinádot, és hagyjuk, hogy jól átigya a spárga, amíg ki nem hűl teljesen.
Mossunk meg közben 3 paradicsomot, szakítsuk le a szárát és vágjuk a húsát fél centiméteres kockákra. Szeleteljünk kis kockákra egy hagymát. Mossunk meg egy csokor metélőhagymát és egy csokor petrezselymet, szárítsuk meg és vágjuk apróra. Vegyük ki a spárgát a marinádból és osszuk el egy tálon úgy, hogy az egyik felén a fehér, a másikon a zöld legyen. A paradicsomkockákat, a hagymát és a füveket keverjük össze a marináddal, és öntsük az egészet két keresztcsíkban a spárgákra.
Tofutál (4 személyre):

Öblítsünk le 300 g kemény tofut és vágjuk kis kockákra. Vágjunk félbe egy póréhagymát, folyó vízben mossuk ki jól a leveleit és vágjuk csíkokra.
200 g brokkolit bontsunk virágaira. Hámozzunk meg két sárgarépát és mossunk meg 3 évelő zellert és szeleteljük fel. Öblítsünk el 70 g csicseriborsót hideg vízzel és hagyjuk lecsöpögni. Mossunk meg egy csokor korianderlevelet, rázzuk le róla a vizet, majd szeleteljük kicsire.
Forrósítsunk fel 1 teáskanál földimogyoró-olajat egy teflonsütőben, adjuk hozzá a zöldséget a csicseriborsóval, valamint 100 g mélyhűtött borsót és az egészet pároljuk puhára. Forgassuk bele a felszeletelt korianderleveleket. Ízesítsük borssal és kurkumával.
Végül keverjük bele a tofut és 70 g tökmagcsírát. Már tálalhatjuk is.
Villámtorta homoktövistúróval

Béleljük ki egy tortaforma alját sütőpapírral. Verjük 5 tojás fehérjét egy csipet sóval nagyon kemény habbá és tegyük hűvös helyre. Keverjük habosra a tojássárgákat 3 evőkanál forró vízzel, egy fél citrom reszelt héjával és 80 g mézzel. Melegítsük elő a sütőt 180 fokra.
A tojássárgájából kevert masszába forgassunk bele 160 g hajdinalisztet, majd óvatosan keverjük el benne a kemény habbá vert tojásfehérjét. Öntsük a tésztát az előkészített formába és süssük 20-30 percig. Miután kivettük, hagyjuk a tésztát egy kicsit pihenni, majd tegyük ki egy tálra és szeljük el keresztben kétszer.
Keverjünk ki 1 kg jól lehűtött sovány túrót 1/8 l hideg mézédes homoktövislével. Kenjük be vele a tortát rétegesen úgy, hogy maradjon egy adag a tetejére is.
A torta tetejét és környékét takarékosan díszítsük.
(Természetgyógyász Magazin, 2002. június)

diet