Jobb, ha nem is dörzsölöd

A hazai piacon elérhető, a modellválaszték zömét jelentő, nagyban reklámozott, „motoros fogkefék” szónikusak. Ugyanakkor léteznek ún. ultrahangos fogkefék is. Ez egy jóval kevésbé ismert technológia, de szerencsére már ezek a termékek is bárki számára elérhetőek.

A megfelelő fogkefe kiválasztásakor sokan teszik fel a kérdést: mivel jobb egy ultrahangos fogkefe mint egy hagyományos forgófejes modell? Jobb-e egyáltalán?

Tisztázzuk akkor egyszer és mindenkorra a két alapvető technológia közötti különbséget.

Fehér fogak, a Fuji, no meg a Jenő

Akkor már ott tartasz, hogy végül is elfogadod a korodat, az alakodat is, hála a rendszeressé vált testmozgásnak, a visszafogottabb éjszakai pizzázásoknak – bár négysajtosról háromsajtosra váltani önmagában nem elég a jó diétához – és annak, hogy a párod nemrég felfedezte, hogy a nagytükrötök mögé a szaki egykor rejtélyes okokból egy összehajtott papírt tömött, így az eddig enyhén domború volt. Legalább fél centivel szélesebbnek mutatott. Ez volt hát az ok. Válladról a kő nagy csörömpöléssel zuhan a mélybe.

„Felkacagsz. Aztán gyorsan véget vetsz a viháncnak. Valami nem stimmel a fogaddal.”

A dokinál fél évente megfordulsz, rendszeresen le is kapja a fogköveket, meg nagyleltárt csinál, különösebb problémád nincs, megvan mind, na jó a bölcsességfogadról pár éve lemondtál, nem lett volna hiteles. Mégis, úgy fest, csak a sötétebb ruhák mellé mutat jól a teleszájas mosolyod, a krémszínű mellett már nem nagyon virít.

Popsiformálás hatékonyan

Popsiformálás hatékonyan

Az emberi test legerősebb izmával, a nagy farizommal, musculus gluteus maximus néven is találkozhatunk egyes fórumokon, bár a latin elnevezés már csak szakemberek körében használatos. A maximus az izom méretére és erejére utal, akárcsak a Gladiátor című film római hadvezérének neve.

A farizom meghatározó idomként rajzolódik ki testünkön, amit a köznyelvben fenéknek hívunk. A lényeg nem az elnevezésben van, hanem abban, hogy törődünk-e vele. Elméletileg ez csupán egy izomcsoport a több százból, amely szervezetünket alkotja, és egy abból a tucatból, amelyek esztétikusabb külsőt kölcsönözhetnek nekünk. A kitüntetett figyelmet talán a domborulata miatt érdemelte ki. Domborulata viszont csak abban az esetben van, ha dolgoztatjuk. E nélkül bizony elsatnyul, elfedi a zsírszövet és búcsút mondhatunk esztétikus hátsónknak.

A formás lábak titka

A formás lábak titka

A legtöbben azokat a testrészeinket szeretjük edzeni, amelyek már eleve fittek és erősek, és sajnáljuk az időt azokra a területekre, amiken igazán dolgozni kéne. Mivel a nők többsége deréktól lefelé küzd problémákkal, a lábak formálása túl könnyen esik a nem-szeretem kategóriába.

Persze, hálás dolog gyors eredményeket látni a tükörben, de a testformálás csak egészként, harmóniában teljes. És gondolj csak bele, milyen jó érzés nekiiramodni egy hirtelen futásnak, elképzelni, ahogy a láb izmai megfeszülnek, kirajzolódnak. Ha tudatosan nekifogsz egy rendszeres, láb- és farizmokat célzó programnak, előbb-utóbb gyönyörködhetsz is az eredményben. Nem az számít, milyen gyorsan, hanem az, hogy haladsz, és kitartó vagy.

Hogyan kerüljük el a náthát?

Itt a tél, mindenestől, amibe szomorú, de várható módon a bacilusok, vírusok is beletartoznak. Persze ez nem törvényszerű: nem gondoltál még arra, hogy miért kapja el egyik ember az influenzát és a másik miért nem? A válasz egy egész könyvet is megtölthetne, mi egy rövidke megelőzési útmutatót adunk közre.

Kerüld a cukrot

Mivel a cukor úgy működik, hogy legyengíti az immunrendszer funkcióit, ebben az időszakban különösen fontos, hogy kerüld a fogyasztását. Ha azt szeretnéd, hogy az immunrendszered megfelelően teljesítsen, a helyes táplálékokat kell fogyasztanod, és ebbe a cukor(félék) és a finomított szénhidrátok nem tartoznak bele. Tankolj fel friss zöldségből, alacsony szénhidráttartalmú gyümölcsökből és olajos magokból. Ha lemondasz a cukorról egy időre, bónuszként fogyhatsz, fiatalodhatsz, és még az az átkozott téli fáradtság is megszűnhet.

Legyen szexi hasad 6 hét alatt!

Legyen szexi hasad 6 hét alatt!

A hassal az a baj, hogy állandóan szem előtt van. Valljuk be: a nagykabátot kivéve szinte minden ruhadarab sejteti, vagy láttatja: itt bizony pocak van... Aki nem a kockásításra hajt, az is szereti, ha lapos a hasa. És mennyivel egyszerűbb nyáron trikóba-naciba bújni, mint gondosan válogatni a lepel fazonú ruhákat, ami elrejti azokat a fránya hurkákat!

Lesújtó hírem van a has laposításával kapcsolatban: dolgozni kell rajta. Keményen, rendszeresen és sokat. Ha abban reménykedsz, hogy a karcsúsító zselék és a „tedd-a-hasadra-amíg-tévézel” típusú ketyerék megoldják a problémát, nagyot fogsz csalódni.

Viszont tanácsainkat követve nemcsak a has (és környező részek) térfogatából veszíthetsz, de valóban feszesebbé teheted az izmaidat, és a párnácskák alól előcsalogathatod azokat a bizonyos kockákat.

Robbantsunk! – [2]

Robbantsunk! – 2. rész

Korunkban mindenre van azonnali megoldás. Még az energiát is boltban vesszük, cukortól roskadozó mogyorós-ragacsos szelet, vagy megkérdőjelezhető összetevőkből álló üdítőital formájában.

És a csoda megtörténik. Elégedetten konstatáljuk: szemünk kipattan, ismét buzog bennünk a bugi – de meddig és milyen áron? Ezzel a megoldással két probléma van. Az egyik: miután a hirtelen dózis cukornak vagy stimulálószernek elmúlik a hatása, a helyzet rosszabb lesz, mint előtte volt. A másik: az energiánk csak részben múlik a testen. Nagyrészt rajtunk, a személyen (lélek, tudat, stb.) múlik, aki egy egészen különböző dolog, mint a test. Tehát, ha szeretnéd, hogy több energiád legyen, kétfelé kell dolgoznod: oda kell figyelni a testedre és önmagadra is.

Íme néhány hétköznapi trükk, amivel hosszantartó energiaforrásokra tehetsz szert:

diet